Sondag 31 Mei 2020

Psalm 5 Here, help my fokus

Psalm 5:9-10 (Bybel vir Almal) "Here, ek het vyande. Daarom vra ek dat U my moet lei
en vir my moet leer wat reg is,
U moet vir my wys hoe ek moet lewe.
10 Ek vra dit, want hierdie mense
praat nie die waarheid nie.
Hulle dink net oor hoe hulle my kan laat sterf,
hulle sê verkeerde dinge oor my,
hulle wil my in my graf bring.
En wanneer hulle mooi dinge sê,
dan is hulle vals."

Mense wat ons nie goed gesind is nie kan ons oë van ons lewensdoel en van die Here afhaal. Mense wat ons vyandig gesind is kan ons fokus op die dinge voor ons verflou. Hulle is oneerlik en dra stories en al sê hulle mooi dinge is hulle hartsgesindheid nie reg nie en gebruik hulle dit om ons en ander te manipuleer. Eintlik is hulle ware intensie om van ons ontslae te raak. Dit is nie vir ons lekker nie en naderhand spandeer ons hopeloos te veel tyd om aan hierdie saak te dink. Ons word moeg en depressief. Daarom vra Dawid dat die Here hom moet lei en so moet help om te fokus. In plaas van onproduktiewe tyd deur te dink aan mense wat verskuilde agendas het moet ons die Here volg. Hy het immers die volmaakte voorbeeld hierin gestel. 

Geen opmerkings nie: